Protectia Muncii - Servicii Profesioniste


Oferim documentatia de protectia muncii, psi si evaluarea de riscuri GRATUIT!


Bine ai venit! Oferim solutii complete si servicii de consultanta in domeniul protectiei muncii, prevenirii si stingerii incendiilor si evaluarilor de risc in Bucuresti. Prioritatea noastra o constituie gasirea de solutii viabile care sa corespunda necesitatilor si cerintelor clientilor nostri si sa fie in conformitate cu legislatia romana in vigoare.


Stiai ca ?


La fiecare 4,5 secunde, un angajat este implicat intr-un accident de munca ce are drept principala cauza nerespectarea normelor de protectie a muncii (conform studiului realizat de Institutul National de Statistica).


Un accident de munca inseamna atat suferinta fizica si psihica pentru salariat cat si cheltuieli pentru toti cei implicati. Iar acest lucru conduce la un rezultat total neproductiv pentru compania ta. De cele mai multe ori, incapacitatea de munca temporara sau definitiva a unui angajat iti poate aduce pierderi de venituri, costuri suplimentare sau chiar amenzi.


De aceea, indiferent ca ai 2 angajati sau 2000 de angajati, responsabilitatea ta fata de ei este enorma. Este obligatia ta si dreptul lor sa beneficieze de securitate si sanatate in munca.


Prevenirea intr-un mod eficient a accidentelor profesionale poate fi realizata doar printr-o politica adecvata, care sa urmareasca gestionarea corecta a strategiilor de securitate si sanatate in munca si cresterea performantei angajatilor.


Alege sa investesti in securitate si sanatate in munca!


Prevenirea accidentelor si respectarea normelor de protectia muncii sunt activitati ce consuma atat resurse materiale cat si umane. Dar este o investitie inteligenta pentru ca iti asigura un castig important pe plan economic si social.


Beneficii


-  Evaluarea si evitarea riscurilor

-  Luarea de masuri pentru prevenirea producerii accidentelor

-  Adaptarea muncii la abilitatile si competentele angajatilor

-  Cresterea productivitatii

-  Reducerea ratei de absenteism

-  Asigurarea stabilitatii fortei de munca

-  Cresterea nivelului de informare si instruire al angajatilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca

-  Diminuarea cheltuielilor pe care le implica un accident de munca sau bolile profesionale

-  Evitarea sanctiunilor amenzi contraventionale sau penale cauzate de incalcari ale legii


Protectia muncii Bucuresti


Protectia muncii este un domeniu cu o reala aplicabilitate in viata unei companii, astfel incat are o contributie majora la buna desfasurare a activitatilor si proceselor din cadrul ei. Mai mult, respectarea normelor de protectie a muncii influenteza in mod direct productivitatea angajatilor, cu efecte asupra organizatiei ca intreg.


Desi protectia muncii este implementata in mod diferit in functie de serviciile sau produsele pe care le ofera o companie, fiecare dintre acestea are obligatia sa respecte si sa aplice reglementarile prevazute in Legea nr. 319/2006 si Normele generale de protectie a muncii emise de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Ministerul Sanatatii si Familiei.


Conform acestor prevederi legale, este datoria angajatorului sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor in toate aspectele referitoare la munca. Nu in ultimul rand, acesta are obligatia sa implementeze un plan de prevenire si protectie a muncii, sa-l aduca la cunostinta angajatilor si sa ia toate masurile care se impun pentru desfasurarea in siguranta a proceselor si activitatilor la locul de munca.


Prevenirea si stingerea incendiilor Bucuresti (PSI)


In vederea asigurarii unei securitati sporite atat a angajatilor cat si a companiei tale este important sa ai un personal bine pregatit si dotarile tehnice necesare pentru a preveni situatiile de urgenta dar si pentru a actiona intr-o astfel de situatie.


Un prim pas este respectarea cu strictete a Normelor generale de prevenire si stingere a incendiilor si aplicarea corecta a legislatiei in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca.


In caz contrar, incalcarea dispozitiilor legale atrage raspunderea contraventionala, civila sau penala, cu efecte asupra bunului mers al afacerii tale.


Ce obligatii ai?

- Insusirea cunostintelor si formarea deprinderilor necesare pentru prevenirea si stingerea incendiilor

- Respectarea cerintelor si conditiilor tehnice cu privire la siguranta la foc

- Gestionarea eficienta a resurselor umane si materiale in vederea diminuarii riscurilor de incendiu

- Asigurarea conditiilor necesare pentru salvarea persoanelor si a bunurilor

- Asigurarea interventiei in caz de incendiu si limitarea efectelor acestuia


Evaluarea riscurilor Bucuresti


Pericolele se intalnesc la tot pasul iar acestea pot afecta nu doar procese si echipamente ci mai ales oameni, cauzand accidente si imbolnaviri. Sta in puterea noastra sa recunoastem posibilele riscuri si sa le evitam.


Evaluarea riscurilor presupune identificarea si analizarea tuturor pericolelor care pot aparea la locul de munca in vederea implementarii actiunilor de prevenire, in conformitate cu prevederile legale Legea nr. 319/2006.


Mai mult, evaluarea factorilor de risc si realizarea unui plan de prevenire si protectie sunt o obligatie legala iar fiecare angajator are responsabilitatea de a asigura securitatea si a proteja sanatatea angajatilor sai.


De ce trebuie efectuata evaluarea riscurilor?

-  Diminuarea posibilitatii de accidente

-  Protejarea sanatatii si securitatii angajatilor

-  Mentinerea competitivitatii si productivitatii afacerii tale

-  Respectarea obligatiilor legale

-  Evitarea sanctiunilor primite pentru abaterile de la lege


Cum se realizeaza evaluarea riscurilor profesionale?

1. Colectarea informatiilor

2. Identificarea riscurilor

3. Evaluarea si clasificarea riscurilor

4. Planificarea actiunilor de prevenire si reducere a riscurilor

5. Elaborarea documentatiei necesare